Categorieën
Algemeen

Eilanders klagen over traag Ziggo

Internetprovider Ziggo kan rekenen op weinig fans op Terschelling. Week na week wordt er op social media geklaagd over verschrikkelijk lage snelheden.

Dat de Wadden wat betreft mobiele dekking niet altijd geluk hebben was bekend, maar ook de vaste internetverbinding blijkt wisselvallig. Al weken klagen eilanders op social media over met name Ziggo.

En de situatie lijkt ook niet te verbeteren, ondanks klachten aan het adres van de provider. Telkens worden er nieuwe “laagterecords” gemeld. Op Twitter blijkt dat de webcareafdeling van Ziggo op de meeste klachten niet eens lijkt te reageren. Op een positieve tweet reageert de provider echter wel direct.

Internetprovider UPC nam eerder dit jaar Ziggo over, waarbij de combinatie van de twee bedrijven onder de naam Ziggo verder ging. Het is de grootste kabelprovider van Nederland.

Edit 13 juli: Volgens Ziggo is het probleem inmiddels bekend en hoopt de provider nog deze zomer verbetering te brengen.

https://twitter.com/hettylies/status/619141070190977024

https://twitter.com/VriendSailing/status/605066315922087940

https://twitter.com/hettylies/status/618526418109100032

https://twitter.com/JelteDesign/status/619091024376393728

Nieuwsheader: © Liesvanrompaey Flickr.com

-- Advertentie --