Categorieën
Algemeen

VVV neemt regie promotie Terschelling over

De VVV op Terschelling neemt de regie over de marketing en promotie rondom het eiland over. Nu doet de Stichting Marketing en Promotie Terschelling (SMPT) dat nog.

Vorige maand heeft de VVV Marianne Wildenberg aangenomen als marketing- en promotiemanager voor het eiland. “Ik kijk er naar uit om samen met eilanders en ondernemers te werken aan de marketingstrategie en de uitvoering van de campagnes. Het is een geweldige uitdaging om in deze nieuwe functie toegevoegde waarde te creëren voor Terschelling”, zegt zij. Wildenberg was eerder actief voor SAIL Amsterdam, de Huishoudbeurs en de HISWA.

“Naast de bekende activiteiten als de boekingscentrale en het informeren en adviseren van bezoekers, ontwikkelt de VVV Terschelling zich sinds kort tot de marketingorganisatie voor het eiland”, zegt VVV bestuurslid Jurgen Gross. Eind vorig jaar liet de organisatie al weten te willen vernieuwen.

Het is de bedoeling dat de VVV in nauwe samenwerking met Staatsbosbeheer, Rederij Doeksen, de Terschellinger Ondernemersvereniging, de gemeente en andere belanghebbenden een nieuwe marketingstrategie gaat uitdenken, die later dit jaar gepresenteerd zal worden.

“Ik wil met alle partijen werken aan een goede en onderscheidende positionering en zichtbaarheid van Terschelling. Maar om te beginnen ga ik luisteren en hoor ik graag welke kansen en wensen er zijn”, stelt Wildenberg. Eilanders hebben deze maand al de kans zich uit te spreken: op 17 mei is de jaarlijkse donateursbijeenkomst van de toeristische organisatie.

-- Advertentie --