VVV Terschelling heeft een nieuwe directeur aangetrokken. De 47-jarige Michel Aaldering is deze maand gestart met zijn werkzaamheden.
Aaldering is marketingspecialist en werkte de afgelopen jaren voor de campagne “Er gaat niets boven Groningen”. VVV Terschelling besloot in 2016 de koers te verleggen en de regie over de marketing en promotie van het eiland naar zich toe te trekken.
“Deze kans kon ik niet laten lopen, een droom die uitkomt. Ik verwacht met mijn kennis en ervaring een mooie bijdrage te kunnen leveren aan het nog beter op de kaart zetten van het eiland. Ik heb enorm veel zin om voor Terschelling aan de slag te gaan. Terschelling heeft de bezoekers heel veel te bieden. Inspiratie genoeg”, stelt Aaldering in een aankondiging van de VVV.
“Samen met de ondernemers, de gemeente, alle culturele en de landschappelijke instellingen moeten we werken aan een gezamenlijke campagne. Een campagne waar iedereen trots op is. Dit is een heel specifiek gebied dat alle aandacht verdient”.
Aaldering woont momenteel nog in Groningen en pendelt tussen zijn woonplaats en het eiland. “Ik zoek nog een woonruimte maar zal meer dan de normale werkdagen op Terschelling zijn om echt in de huid van het eiland te kunnen kruipen en iedereen te leren kennen.”